Edelliseen kilap... kial... kilpailuun voi osallistua vielä sunnuntaihin saakka. Olen muuten mielessäni kuvitellut ehdottamianne ihqja lankoja ja on kyllä sanottava, että todella luovia ideoita olette suoltaneet. Olen nauranut ja liponut huuliani (=syötäviä lankoja). Kiitos kaikille jo tähän saakka!

You can still take part in my competition! There are great, really great answers has been given. Thanks everyone until now!

I will also have couple of new shades in shop. Laceweight merino and some "thick'n'thin" wool.

Kilpailun palkintolanka lienee syntynyt tänään. Nimittäin kahta (ihan omakeksimääni) uutta väriä päivittyy kauppaan tänään, sukkalankoja ja muita. Nimet ovat Liiat kuteet riisuttiin ja Oon mä juonu viinii Wienissä.

Uutta merinovillaista (italialaista!) huivilankaa tulee peggynvärisenä muutama vyyhti. Nopeille. Sitten se loppuu toistaiseksi. Tai joksikin ajaksi.

1354229.jpg

Ja uutuutena tulee kokeeksi tämmöistä yksisäikeiseksi ja vaihtelevanpaksuiseksi kehrättyä, paksua villalankaa. Mahtava lanka! Pipohin ja kaulaliinoihin varsinkin.

1354231.jpg

Ja nyt kuulen, kuinka kuorossa huudatte: mistä otsikossa on kyse? No tästä. Vuoden himoittuani tilasin itselleni Kurkkupolulta koemielessä yhdet kohtalopuikot: Lantern Moon Destinyt. (Vai kirjoitetaanko pyöröpuikosta yleensä monikossa vai yksikössä?) Tuleekohan näistä mun kohtaloni?

And I think this will be my destiny: Lantern Moom Destiny circulars. I have been wanting them for about a year. Now I will try them. But I think I´ll love them.

1354234.jpg