Minä lupaan, että tässä blogissa julkaisemani kuvat ovat paljon entistä korkeatasoisempia ja -resoluutioisempia tänä vuonna 2006. Miten ihmeessä minä, joka olen aiemmin harrastanut valokuvausta enemmänkin, olen suvainnutkaan näin luokattomia, kännykkäkameralla napattuja kuvia!? Parannusta on luvassa, kautta digikamerani!

Muut bloggaajat ovat listanneet vuoden tuotoksiaan, minä puolestani nimesin Galleria 2005:n sivupalkkiin.

I promise, that photos I publish in this blog on mine, will be higher quality and resolution. How is it possible, that me, who has been photographing quite a lot earlier, publish such bad pictures taken with mobilephone's small camera. If I coul'd I woul'd also promise to write better English!

Other bloggers have been listing their works last year, I named a Gallery 2005 there in my sidebar.