Mä olen koko aamun ajatellut porkkanoita. Töiden lomassa lopettelin uudet sneakersit Fyberspatesin pätkärääkätystä sukkalangasta. Ja sukat näyttivät ihan paleltuneilta porkkanoilta. Mutta sen sanon, että ylipäätään nämä pätkärääkätyt langat sopivat hienosti tähän malliin, jos eivät paljon muuhun:

I have been thinking of carrots all morning. I finished my new sneakers of Fybespates sockyarn. And these socks look exactily like carrots, which has met some minus degrees. But I think these multicoloryarns are great for this pattern.

175810.jpg

Mutta sitten kävi postityttö! Paitsi, että sain yli tonnin veronpalautusta (!), minun IHANA IHANA IHANA salainen neuleystäväni muisti minua kuinka ollakaan - ihanalla porkkanapaketilla! (Hm. Postileima oli Oulusta...Hm!)

Kivan pupukortin mukaan pupu on Blogilapselle, huivi (samanlainen kuin pupulla!) minulle ja porkkanat Ladakuskille (se on se mies, joka täällä asuu). Ja mä kun luulin, että porkkanat oli pupulle matkaevääksi! Mutta ihania ovat yhtä kaikki! KIITOS!!!

But then the mailgirl came and my LOVELY LOVELY LOVELY secret pal remembered me with - a carrotpackage! (Stamp was from Oulu. Hm.)

As the nice bunniecard told, the bunnie was for Blogbaby, the scarf (exactily alike than bunnie's one!) and carrots for Ladadriver (the guy who lives here in my place). I thought carrots might have been for the bunnie!). But lovely are they anyway! THANK YOU!!!

175811.jpg

175812.jpg

175813.jpg

Pupu oli vähän vaikea opettaa (kuvaa varten) istumaan, vaikka kuinka yritin, kiristin ja maanittelin. Lopulta jouduin käyttämään väkivaltaa ja virkkuukoukkua. Enempää en metodeistani kerro.