Olen niin onnellinen.

Nyt elämä taas jatkuu, vähäksi aikaa jotenkin aika hetkeksi hidastuu, kun tekee jotain itselleen erityistä ja suurta, intensiivisesti ja omistautuen.

Jatkan neule-elämätä myös, olen saanut vähän valmistakin. Nämä ovat toiset Melampyrum Arvense -säärystiet. Näistä otetaan vähän speksejä talteen ja sitten näistäkin tullee ohje. Lanka on ohutta Pirkkaa ja malli ihan hatusta. Nämä yksilöt lähtevät ihan kohta uuteen kotiin.

My concert was great. Now life goes on again. I have new pair of legwarmers here.

1934944.jpg

1934947.jpg

1934948.jpg

Kyllä mä olen kirjoneulenaisia.

Laitan tähän vielä huvituskuvan reippaasta toipilaastani, koska oikeastaan ikävöin häntä hirveästi; kokonaiseen viikkoon en ole ehtinyt kuin vähän höpistä, hassutella ja silitellä. Niin paljon olen ryntäillyt harjoituksissa, haastatteluissa ja sun missä.

I miss my child, I have had so busy week with interviews, rehaseals, radio programs etc. I have only had little time to be with her.

1934950.jpg