Mulla on ollut kamala neuloosi. Mulla on ollut lankoosi tosi pahana. Sitten mulla on ollut myös startitis. Mut nyt mulla dysfinalisis!

Kaikki nurkat täynnään neuleita, joista puuttuis enää ihan vähän. Tosi vähän. Mutta mä vaan aloittelen uutta: pipoa, baskeria, sukkaa, lapasta. Ja suunnitelmia on vaikka lampaat söis. Miten tästä kamalasta dysfinalisiksesta voisi parantua?!

I have had a lots of knittingdiceases, yarnosis, startitis etc. Now I have a terrible dysfinalistis! I can not finish a thing, I have lots of knits to finalize, but I just can't! I start a lots of small knits, but why I leave almost ready things lyeing?

* * * * *

Ja koska tositosipaha lankoosi on ollut päällä jo pidempään, laitan nämä O sole miot tänne. Tarvitsen jotain elvyttävää ja yksi elvyttäjä on linssiluteena änkeytynyt kuviin. Pitäis kylläkin olla appelsiini. Tai camparituoremehu...

2080526.jpg

2080528.jpg

2080529.jpg

2080532.jpg

(Eiks ookkin ihan kuin joku söpö poikanen! Joka kuvassa erisävyinen keskustelu!)