Mikä ihme siinä mahtaa olla?

Mulla on tupa täys ihania käsinvärjättyjä laatulankoja, joista itsekin pidän ja kumminkin himoon himoon himoon ihanuuksia maailmalta?

No se siinä tietenkin on, että saan hiplata itse värjäämiäni lankoja ihan niin paljon kuin jaksan hereillä pysytellä. Muiden värjäämät on jotenkin... hm... erikoisia! Vaikka sitten lopulta ihan samanlaisia. On tämä mystistä!

It is mystic. I really have a lots of handdyed yarn at home, in lovely shades. Which I really like. But somehow I want to have always more and more lovely handdyed yarns from abroad. They are just... different to my own ones! These came from Socktobus today.

Nämä saapuivat Socktopusilta hiljaisia iltojani sulostuttamaan: Kissanpyjamaa (mä olen luuluut olevani hyvä keksimään nimiä, mutta taidan olla ihan keskinkertainen!), Spunky Eclectiä ja monien himoitsemaa Smooshya, joka on ai-van jär-kyt-tä-vän hie-non väristä:

Ja vähän kehrättäväksikin:

And dome for spinning too:

Olenko mä  muuten sanonut, että mä RRRRRakastan kehräämistä? No mä RRRRakastan kehräämistä. (Ja The Ryijyn ompelemista. Mutta siitä toiste.)

 

* * * * *

Lähden pariksi päiväksi Suomen kansanmusiikin mekkaan Kaustiselle kumartelemaan lähinnä yleisöön päin. Joten Handu hiljenee ja rauhoittuu. Mutta neuloo.

 

I´m off to Finnish head city of folk music, Kaustinen to have some performances and rehaseals. See you later.