Mitä? Onko se tosiaan kolmiohuivi?! Sehään ei ole yhtään sen tyylistä, miten se nyt noin? Eikse joskus sanonut, että ei ikinä kolmiohuivia? Mikä hulluus... taitaa muuten tosiaan olla vielä Flower Basket Shawl? Ei kai se itelleen sitä ole värkännyt, mitä?

What? Is she really gone mad? Triangle scarf? She has always told she will not knit one of those, but... istn´t that Flower Basket Shawl or... yes! It is not for herself, or is it?

1066583.jpg

1066582.jpg

Maijamirjamilta saamani ihanainen samanmoinen inspiroi minut tähän. Mutta kyllä, tämä ja tulevat sisaruksensa mennevät pukinkonttiin. Tämä on Kultalankaalta saamani upeasta Karen Noe Designin villasta tehty, mistä tätä muuten saa lisää? Meni vähän yli vyyhti ja tuli iso.

I got Maijamirjami one of these and that´s why I´m so inspired: it is lovely. I knitted this of Karen Noe Design's beautiful wool, which I got from Golden. (Where can I get more of this?). I used little over one skein and this is beig enough. And yes: Christmaspresents...

1066584.jpg