Piti vähän apinoida Knittyä. Ajattelin että Koolattu lanka on oikea valinta tähän tarkoitukseen; onhan Koolauksesta pitänyt vähän bloggailla.
Olin vähän hm... kohtelias tuon iskulauseen suhteen ja tekisi mieleni muuttaa se vielä mustaksi. Eikä kirjailu muutenkaan ole kovin edustuskelpoinen.
Mutta pitoon menevät! Jos näät nämä kaupungilla, tulehan tervehtimään!


I had to imitate Knitty a bit. I thought that Kooled yarn is he right choise for these, because I really have blogged of KoolAiding a little.
I was little too how to say... polite with my text, and I think I will change it to black. But these I will wear! If you see these in town, come to say hello!

138962.jpg138963.jpg

(Oli muuten melko haasteellinen tehtävä valokuvata nämä, kun miehellä ei ole kuvauksellisia intressejä, eivätkä nuo mahtuneet hänen käsiinsä... anteeksi huonot kuvat.
I have to say it was quite hard job to photograpf these, my lover has no intrests for photoing, and these are too small for his hands... sorry for lousy pics.)