Vehreydessään ja ikiaikaisuudessaan Sherborne Abbeyksi nimeämäni neuletakki on jo loppukaarteessa. Vielä pikkuisen hihaa ja fiimeistelyä. Luulen, että tästä tulee suosikkineuleeni.

I call my gardigan Sherborne Abbey, because of the ancient and green feeling. Just a little part of sleeve and then finishing. I bet this will be my favorite gardigan.

408162.jpg

Tästä menestyksestäni riehaantuneena tilasin Kurkkupolun Kestoalesta mustansinistä Rowanspunia toiseen samantapaiseen. Väri on tosi kaunis luonnossa, vaikka tämä tyhmä rakkine näyttää sen lähinnä harmaana.

Because of this success I orded from Cucumberpatch yarn for another cabled gardigan. This color is beautiful blackish blue in nature, but this stupid machine shows it grayish.

408163.jpg


Kaadoin männäpäivänä kahvit kolme kuukautta vanhalle MacBookilleni (kylläpä hatutti!) ja se lähti arvioitavaksi huoltoon. Ja koska näyttö näytti tältä, taidan saada kokonaan uuden koneen, vakuutuksesta siis. Olen vanhan uskollisen mutta väsyneen iBookini armoilla.

I pilled my latte on my 3 months old MacBook and it is waiting in service for days now. Beacuse the monitor looked like this I bet my inrurance will replace the old one with a brandnew. But it will take time. While waiting I have to use my totally tired iBook...