Mitä tekee intohimoinen bloggaaja ja valokuvakulmien etsiskelijä, kun talouden ainoa järkevä kamera (lue: mies ja kamera) lähtee Lappiin? Ärsyyntyy tietenkin ja ottaa hätävarakuvia kännykkäkameralla. Äääh.

What shall passionate knitblogger and photographer do, when the only camera (read: camera and lover) travels to Lapland? Gets irritated and shots lousy pics with mobilephone camera. Aargh.)

Just kun en ihan vielä ehtinyt huolestua vaihtosukkieni saapumisen olemattomuudesta, ne pötkähtivät postilaatikkoon. Sain todella mukavat ja hyvin istuvat sukat enkä käsitä yhtään, miten nämä on tehty! Kiitos, Marit!

And just at the moment I didn´d yet get worried of not receiving my sockswapsocks, they were in my mailbox! I got a pair of very comfortable socks, and I can´t understand, how they are done. Thank You Marit!

541801.jpg

Samassa paketissa pölähti paikalle vappuisa pörrinkäisparvi. Heti tuli mieleen yksi alta kaksivuotias, jonka kanssa näistä tulee kinaa, jos näytän nämä sille...

And in the same envelope some insects came along. I immediately remembered one BlogKid, who will be interested in playing with them..

541802.jpg

Ja muutakin iloa on elämässä.