No hei,

olenko mä jotenkin tullut vanhaksi vai onko tämä kehitystä? Minua kun on alkanut suunnattomasti kiinnostaa muoto. Siis vaatekappaleiden muoto. Miksi se istuu, ei istu, löpöttää, ei löpötä? Tai sitten se on tämän rupsahtavan ruumiin asettama vaade?

Tästä on tulossa pusero, luullakseni hyvin istuva. Ihan omin speksein ja aivoituksin. Se on langaltaan Silke-Tweediä ja tajuttoman hidasta, jotenkin. Ehkä se aivoittelu vie aikansa.

I think I´m growing old because I have started to think how garments should really fit. Or my body sets its demands nowadays...? That will be a sweater one day, just my own measuremenst and designs.

* * * * *

 

Juuri kun olin saanut kotimaisten villojen herätyksen, siitä alettiin meuhkata myös Ravelryssä! Nyt mulle on tulossa värjättäväksi vaikka mitä kotimaista, tuntuu tosi hyvältä! Lamalle kyytiä! Pelastetaan Suomen lammasrodut!

Kaupassa on esikurkinnassa myös paraikaa SNY-kierrokselle osallistuville oma lanka ja tarjous... mutta jotain jääköön yllätykseksi yllättäjillekin.

I´m really interested in finnish sheeps, I'd like to have some yarns in my shop also! I have already found some nice places to get some Finnsheep and other original wools of Finland. I will tell more of it later. I have a small shopupdate today:

Olen jumissa vihreään. Puodissa lisää samoja.