SirpaLe oli ansiokkaasti tehnyt aivan upeat Sauna-sukat, joita nyt kilivan ympäri neuleblogistanian neulotaan. Minä olen ikuinen vastarannankiiski ja neuloin Mun Saunakat. Näyttääkö yhtään tutulta?
SirpaLe knitted very beautiful Sauna Socks, which are now knitted all over the blogistania. I seldom follow the pattern, but I was very fond of those socks. So I made my own Saunacs. Does them seem any familiar?

(Olen pahoillani, että kuvat ovat näin surkeita. Mies ja Blogivauva lähtivät moneksi päiväksi reissuun, nyyh [ikävästä], ja ottivat kameran mukaan. Nämä siis jouduin ottaamaan kännykkäkameralla...
I´m sorry these pics are so bad. Blogbaby and her farther took a four-day-trip and took camera with. These I had to take with mobilephonecamera...)

70032.jpg

70031.jpg

Joo joo: vanha kunnon suosikki BO:han se on neulottu keskelle sukkaa!
Yes yes: the good old BO is knitted in the middle of the sock!

Ja kyllä! Lanka on itse KoolAidaamaani!
And yes! The yarn is the one I coolaided!

70033.jpg