Mä oon kieroonkatsova, vähän sääliä herättävä ja pikkuisen härski kissapupu. Olen vielä ihan nimetön ja koska lajimääritelmänikin on vähän epäselvä, ei mitään sopivaa nimeä ole tarjolla. Itsetuntoni on heikohko (ehkä juuri äsken mainitsemastani syystä), joten yritin viehättää tulevaa isäntääni Eeroa ottamalla napakorun. Eero muuten saa keksiä mulle jonkun nasevan nimen. Olen kuullut, että Eerolla on tapiiri nimeltä Tapi. Siinäpä vasta jalo nimi tapiirille. (Täällä nykyisessä paikassa kun asuu Tapiiri, jota kutsutaan ihan ihme nimellä Neulon. Neulon-tapiiri.) Mutta pelkäänpä, ettei Eerokaan välitä minusta, kun olen näin outo, vaikka olen kuullut, että Eero on hyväsydäminen mies ja pitää pienistä oudoista eläimistä.

I'm little pathetic catbunny. I'm still without name, but I hope my becoming owner Eero will give me a nice name. I´ve heard Eero is very warmhearted man and he likes odd small animals. He already owns a tapir which he has called Tapi and that´s a great name for a tapir. I'm really afraid even Eero will not like me, and that's why I took that ring to my bellybuttom. Well.

268766.jpg

Tässä kuvassa nojailen härskisti serkkupuoleeni angoraan.

268767.jpg

(Pupukissa Drops Alpacasta ja puikoilla 1,5. Pukinkonttiin.
Catbunny of Drops Alpaca, needes 1,5 and Christmaspresent.)