Olen tänään hieman haistellut, miltä tuntuisi töiden aloittaminen. Ja hyvältähän se tuntuu puolen vuoden jälkeen! On blogivauvan isän vuoro jäädä kotiin ja minun tuoda leipää pöytään.
I have today been trying to adapt little by little in working again. It is blogbaby's father's turn to stay home and my turn to bring food home. And it feels great!
28669.jpg



Ja minua odottikin sitten mukava paketti: GetKnitted oli taas nopea ja toimitti ihanan alelangan ja kaksi 10-senttistä kakkosen bambuikkosettiä pikapikaa.

And a very nice mail waited for me at home: GetKnitted was very rapid again and delivered a lovely saleyarn and two sets of 10 cm double point needles in no time.






Postipoika vei  mennessään mun lapasvaihtolapaseni Topperille, joka paitsi järjesti koko kivan vaihdon (KIITOS!), myös oli mun vaihtosaajani. Päivitin jo tuonne Galleriaan kaikkein uteliaimmille (ei Topperille, että säilyy yllärinä! Et mee sinne sit katteleen!) niiden kuvat. Ja esittelyssä ne ovat sitten huomenna, kun oletan niiden olevan perillä
Mailman took with him my Mitten-Change-Mittens (?) to Topperi, who I was about knit my mittens. I already updated pics of them to my Gallery for the most interested readers, but I will write about them tomorrow. I will keep the secret from Topperi (Don't click the Gallery-button, Topperi. Neither in English!)