Ensin kiitän kovasti kaikkia eiliseen kirjoitukseeni kommentoineita: kiitos paljon! Sain paljon hyviä kommentteja ja ajattelemisen aihetta ja tällä hetkellä päässäni onkin kiteytynyt ajatuksia blogini jatkosta.

Sallinette kuitenkin yhden kommentin asiaan liittyen. Nimittäin siihen, kun valmiita neuleita kaivattiin niin kiivaasti ja oltiin vähän pettyneitä lankakuviin. Tarkalleen ottaen neuleita on valmistunut melkein yksi viikossa, lankakuvia olen julkaissut sitten niiden välissä. Enempää en ole ehtinyt neuloa ennenkään, vanhoina hyvinä aikoina.

Mutta sitten ihan muuta. Työhuone on minulle välttämättömyys oikeiden töideni luonteen vuoksi ja nyt muutan katutasoon tuolta kellarikammiostani. Tämä uusi on oikeastaan 2h + k + wc + kh + vk + piha. Olen ihan innoissani! Edellinen asukas on maalannut luukun aivan vasta, limevihreäksi, turkoosiksi ja valkoiseksi ja aion säästää nuo värit. Nyt haeskelen mattoja, verhoja ja hienoa lasiovista kaappia (saa tarjota). Keittiö on varattu langoille, isoikkunainen huone musiikille ja pieni huone vieraille.

I have a new study or office. It is actually 2-room flat with kitchen, toilet, shower room and yard. I´m so glad! The former holder has painted rooms limegreen, turquoise and white and I will keep it that way, actually I like it. Now I´m trying to find carpets, curtains and some sherters or something.

Tervetuloa mun uuteen maailmaani:

1493196.jpg

1493197.jpg

1493199.jpg

Siellä armaani mua odottaa, tärkein työkaluni:

1493200.jpg

Autotallin ovessa minua muistuttaa:

1493202.jpg

Ja lopuksi, ei ensimmäistäkään lankakuvaa vaan toivotus terveeksi menoksi Handuun, jossa on kaikkea kivaa uutta.

And in end: no yarn pics.